wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, May 07, 2011

Canon IXUS 210

Salam hari ini habiskan lebih kurang 2 jam untuk membeli Canon IXUS 210. Itulah dia kalau nak memilih barangan, pasti akan membuat tinjauan terlebih dahulu. Bukan apa, sekurang-kurangnya kita akan rasa puas hati dengan apa barang yang kita beli. Betul tak?


Canon IXUS 210 dan tripod

pandangan hadapan

pandanan belakang

Saya belum cuba lagi dan sekarang ada ditangan ibu saya. Ibu merancang untuk merakam gambar hasil kerja tangan dikedai EPAL.

Saya pun masih belum lagi mencuba sehabisnya tetapi di kedai tadi memang saya berpuas hati dengan penerangan jurujual tersebut. Ah lupa, saya beli di kedai FOTOKEM Jaya Jusco Ipoh.

p/s: Dah tiada masalah nak tangkap gambar keluarga ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...