wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, April 23, 2011

naikkan ranking dengan comment anda

comment baru saya

Salam semua. Hari ini ada LADAP. wah dalam LADAP pun saya boleh membina post saya. Bukan apa, mana faham cikgu itu cakap. Cakap bahasa cina...

Hari ini saya akan bagi tutorial untuk membina comment yang menarik. Kenapa saya kata akan naikkan ranking? sebab saya baca blog kujie2.com. katanya ini akan memberi backlink kepada blog kita.
Baik pertama yang anda perlu buat adalah mendaftar di intesendebate.com. Setelah mendaftar anda perlu ke http://intensedebate.com/plugins . Cari commentluv plugin dan activate. Itu sahaja. Mudah bukan.. bukan sekadar itu, anda boleh activate share FB, tweet, dan juga grammar checker!

sumber dari intesendebate

p/s: pastikan anda telah update profile anda dalam intesendebate

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...