wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, January 11, 2011

pertikaian juara AJL25 - Ana Raffali

Salam. tadi saya baca suratkhabar berita harian mengenai pertikaian AJL25. Siapa lagi kalau bukan Ana rafalli.! Dalam surat khabar tersebut ada seorang yang dikira 'otai' telah mengeluarkan statement bahawa beliau tidak berpuas hati dengan kemenangan tersebut. Tetapi wartawan tersebut telah menemuramah 'otai' juga iaitu M. Nasir selaku ketua juri dan beliau telah bertegas dengan pendirian tersebut. Beliau menyatakan bahawa lagu tersebut membawa mesej tersendiri dan ada yang hendak disampaikan oleh Ana Raffali kepada dunia. Selain M Nasir, juri yang lain adalah Amy Search , Ajai (kalau tak Silap) dan ada lagi... saya lupa ler.:)

Bagi saya itu keputusan juri dan mustahil pihak juri nak memenuhi kehendak Rakyat Malaysia! betul tak? lagu itu memang bagi saya ada maksudnya cuma bagi orang biasa mungkin kena dengar 100 kali kot baru kita faham apa yang nak disampaikan. macam bahasa melayu, kita kena lihat yang tersirat.

ok, apa-apa pun perkara dah lepas. Juara Lagu kali ini pun dah tak buat kategori. semua dirangkum sekali dan pasti ini memberi persaingan yang sihat kepada semua penyanyi. dan semua penyanyi telah membuat yang terbaik! ok bubbye

4 comments:

mojoko said...

Biasalah kata org Rumah dah siap, pahat berbunyi..apa-apa pun dia tetap pemenangnya. Jangan mareee..!

seriwangi said...

Kalau tak puas hati itu maknanya Ketua Juri tu tak baguslah ye?sia-sia ajelah TV3 pilih M.Nasir...SIFU tu...!

hasmardy said...

bukan macam itu.. tak semestinya setiap kali orang tak puas hati maksudnya orang itu tak bagus...tapi perkara dah selesai. baik kita fikir masa depan kita plak.. :)

nas said...

saya bukan atas dasar peminat...ana rafali artis you tube lagipun dia ada kelulusan seperti pensyarah...fynn jamal...m.nasir kira artis yang garang semasa recording...ramai artis tak berani nak buat recording di bawah naungan dia...cuba tanya ella..apa yang m.nasir dah buat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...