wah! best!

Followers

Jom klik

Monday, January 03, 2011

Hari pertama di SJKC

Salam hari ini saya nak luahkan perasaan saya di hari pertama di SJKC. Pertama saya memang suka dengan cara perhimpunan di SJKC. Dalam dewan lagi ..:) tapi terus terang saya katakan saya terasa tension atau deepression gak la... tak tahu kenapa. tapi saya dapat rasa bahawa kerja saya tak siap.. haahahaha..lagi satu dalam kelas... umpama ayam dengan itik... kalau murid tersebut faham sedikit bahasa melayu senang la.. tapi kalau tak boleh kita pula yang rasa stress... asyik gelak je budak tue... hahaha... lama2 aku pun gelak gak... balik rumah plak sampai kul 3... wah aku tak kira... setelah selesai kerja... 1.45 ptg mesti balik rumah saya plak 20 minit...sampai lewat kalau balik lewat...:(

6 comments:

BJ said...

hehehehe... sama le, aku pun hari pertama di SJKC selepas 20 tahun di SK

Eddy said...

wah! lagi lama... cikgu kata kalau yang lama lagi susah nak adopt.. betul ke?

Firdaus Kasim said...

npe awk masuk sekolah cina?

Eddy said...

mengikut arahan dari pihak atasan

BJ said...

huhuhu... aku mintak tukar SK... tup tup dpt surat tukar kat sjkc... tp Alhamdulillah... aku suka sklh baru ni... xde problem mcm kat sk...

Eddy said...

hehehe.. Alhamdulillah.. tapi sekarang masalah nak susun jadual...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...