wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, October 14, 2010

Timbang berat belog anda.

Salam... ini adalah satu tutorial yang saya nak ajar... pernah tak kita timbang berat belog kita? tak pernahkan. Semalam saya baca dalam satu belog... n dia bagitahu kalau belog kita berat akan menyebabkan belog lambat loading.












#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1http://www.adibdaddy.blogspot.com/81.86 KB0.35 seconds0 seconds



yang ini contoh belog saya. tadi saya baru baca... kalau keputusan berwarna merah, maksudnya lambat.. kalau biru... cepat dari yang sepatutnya... tapi bawah 100kb dah terbaik..kalau kengkawan nak check..saya letak dibawah ini. Sila la check ek.. dan jangan lupa komen k!

































Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)


 


(eg. iwebtool.com)

 
 




 



Powered by iWEBTOOL


3 comments:

sakura putih said...

dah cek ler...152.46kb ler...berat kan..mcm ner nak ringankan pulak...

hasmardy said...

sakura putih.. kalau nak ringan sila ke http://www.ceritadqimie.com/2010/10/ringankan-blog-anda.html

hasmardy said...

kepada semua blogger.. kalau boleh ambil template free seo template

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...