wah! best!

Followers

Jom klik

Sunday, October 10, 2010

Teh Candu


salam semua... semalam (Sabtu) saya pegi ke Tikan Batu. Tujuan cuma satu sahaja. menghadiri perkahwinan bekas Boss mak saya merangkap boss praktikal. Tempatnya adalah di Kg. Masjid Tikam Batu. 1st time pergi kawasan itu dan nasib baik ada GPS...memang membantu ke kampung tersebut. Nak ke sana, kita akan exit dari Tol Bertam then sampai lampu isyarat kita akan belok kanan. terus sehingga 7 km kot... eh dah melalut.... tapi itulah menyebabkan saya singgah di R&R Semanggol. tujuan adalah solat dan minum sebentar..

Lepas solat saya dan family singgah minum di kedai... dan tertarik dengan signboard dia..

teh candu....





jadi kami pun order 3 teh candu.. yang di sponsor oleh ibu saya.. :)

mai 3 teh candu..!

rasanya.. ehmmm dah dikacau jadik la lebih kurang macam teh ajer... tapi rasa dia lain. tak sama ngan rasa teh.. memang kaw- kaw.. mak saya cakap masa dia buat teh tersebut susah gak.. nak kena ada susu .. n buat satu persatu layer tue.. harga RM1.50 ajer... sedap... cubalah!!!



.....................................................................................


adib dengan aktiviti sepahnya..

2 comments:

Unknown said...

Mmg sedap..baru try td :) kat RnR Semanggol gak tempat yg sama

hasmardy said...

ok kan.. tapi macam teh tarik rasa nyer... ni kalau rajin try mentarang plak k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...