wah! best!

Followers

Jom klik

Monday, October 04, 2010

mentarang @ sabak bernam



Pernah tgk mentarang? kalau org sabak bernam mesti dah biasa. tapi kalau orang merantau macam aku...tue la 1st time perkataan yang pernah dengar. kata orang tak kenal maka tak cinta. ehmm 1st time makan kat open house umah parents cikgu Azmi. Sekali mkn.. WOW! sedap rupanya... hehehe aper lagi... ari nie pun aku g cari kat Kg. Sg. Leman. Satu pinggan RM5.00... aku tanya makcik tue kalau beli yang belum masak berapa... dia kata RM7 sekilo. Ah nak mkn nie ada cara dia.. kalau korang bakar ... saper yang perut kuat.. mkn jer semua.. tapi kalau perut jenis tak tahan.. kena buang sesuatu dahulu.. kalau tak salah kena buang benda hitam and ekor dia cikit... ala mcm jarum... sebab benda tue leh buat sakit perut..memandangkan aku nie seafood lover.. aku belasah aje.. sakit g tandas..:) mentarang nie.. ada dekat area sini jer (sabak bernam).. tue yang tak pernah tgk tempat lain. Jadi sesiapa yang lalu kat sabak bernam.... hingga ke sekinchan.. singah2 ler beli... rasa dulu. gerenti puas hati!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...