wah! best!

Followers

Jom klik

Monday, May 24, 2010

Menghitung hari...

Salam semua... dah lama tak tulis dalam blog... bukan bz mana pun. tapi ntah ler semenjak dah anta wife n isteri ke kg.. hati asyik gundah gelana ajer. aku tgh tunggu wife bersalin. tue yang tak isi apa2 pun utk blog. kalau ikut pada anak sulung, 36 minggu 1 hari... tapi tak kuar2 plak. aku tgk wife mcm steady jer. (cayok!). so sekarang tgh tunggu minggu nie plak. arapan aku biar masa aku ada kat sisi dia. senang aku nak wat aper2. n lagi satu harapan agar aku tak gabra n mengelabah. Harapan yang paling tinggi agar semua selamat. Nama anak? dah tahu anak perempuan. ada 2 nama nie. 1) Nur Amni Aqilah 2) Nur Qisya Aqilah. tak pasti nak pilih mana... Apa yang penting sekarang.. semuanya selamat Amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...