wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, April 07, 2010

Gigi oh Gigi!

Aku dan nubli ditugaskan untuk membantu budak tahun 6 bersketsa. Nasib baik budak2 nie ok... ingatkan budak nie baru nak naik... rupanya thn lepas jadi johan! mau tak gabra.. bantai budak nie tak dapat no 1.. salah saper? confirm aku yg kena... dulu masa blajar jadi gigi taring. time tue senang. pgg gigi jer... bak kata pepatah.. berat mata memandang berat lagi bahu memikul. tiap2 hari Rabu hingga Jumaat mesti turun sekolah. ngajar budak2. sampaikan aku tertinggal adib dalam kolam ikan kat sekolah.( mcm mana dia turun aku tak tahu) nasib baik tak lemas.Nanti aku akan upload gambar sketsa bila kami dah selesai... n nanti korang nilaikan la ek. salam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...